Winkelwagen
0Producten in winkelwagen
Niet tevreden over je bestelling of is er iets mis gegaan? Onze excuses hiervoor! We willen dit graag voor je oplossen:
Neem contact met ons op per e-mail: klantenservice@ayhair.nl. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:30.
Wij streven er naar binnen 1 à 2 werkdagen met een passende oplossing te komen. Uiterlijk binnen 3-7 dagen ontvang je van ons een inhoudelijke reactie.
Je kan bij ons terecht voor productklachten, maar ook klachten over service en/of levering.
Onze gegevens zijn:
Handelsnaam: AyHair
Prins Alexanderplein 8
3067 CG Rotterdam
Nederland
E-mail: klantenservice@ayhair.nl
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.